Trafiłeś tutaj, bo pewnie zmieniłeś/zgubiłeś telefon, straciłeś podgląd na żywo z kamery lub kupiłeś kamerę, której nie możesz dodać do chmury. Problem z odpięciem kamery od chmury, to bardzo częsta usterka, którą w łatwy sposób jest w stanie rozwiązać osoba nietechniczna.
W przypadku kamer Hikvision, żeby odpiąć urządzenie od chmury, należy skorzystać z funkcji Unbind w programie SADP Tool. Ważne, aby być połączonym w sieci lokalnej razem z urządzeniem i znać hasło do konta administratora. Jeśli nie uda się odpiąć w ten sposób urządzenia, należy wykonać zdjęcia urządzenia oraz przesłać dokument zakupu w zgłoszeniu rma.promitel.pl. Nasz dział techniczny po weryfikacji urządzenia skontaktuje się z działem technicznym producenta, w celu odpięcia od chmury.
Dla kamer Dahua sytuacja jest bliźniaczo podobna, tym razem jednak odpięcie od chmury należy przeprowadzić za pomocą oprogramowania Config-tool. Ważne, aby być połączonym w sieci lokalnej razem z urządzeniem i znać hasło do konta administratora. Jeżeli urządzenie po próbie odłączenia funkcją un-bind ciągle pozostaje w chmurze, należy przesłać zdjęcie dowodu zakupu na rma.promitel.pl. Nasz dział techniczny po weryfikacji urządzenia skontaktuje się z działem technicznym producenta, w celu odpięcia od chmury.
